23 lutego 2016

5. Szampon + odżywka do włosów AUSSIE


Przed Wami recenzja szamponu firmy AUSSIE COLOUR MATTE  
oraz odżywki 3 MINUTE MIRACLE




A zatem zacznę najpierw od szamponu osobiście twierdzę, że szału to on nie robi .. 
Szampon jest do włosów farbowanych, niesfornych. 
* zapach hmm nie wszystkim będzie się on podobał, jest dość specyficzny .. początkowo bardzo mi się nie podobał, jednak zdążyłam się do niego przyzwyczaić .. 
* okropnie przetłuszczają się włosy i aż się świecą - nie ma opcji, żebym nie musiała ich myć codzienne .. 
* mam wrażenie, że włosy mi sztywnieją .. i zamiast blasku są jakby matowe 
* powiedziałabym. że są nawet obciążone mega .. 
** 300 ml/ 22 zł w Rossmann

Odżywka .. dobrze że jest !
Bez niej nie mam pojęcia jakby wyglądały moje włosy ...
odżywka jest do włosów zniszczonych- jak dobrze, bo po powyższym szamponie takie one są ..
* odżywka ma również charakterystyczny zapach 
* włosy są miękkie i przyjemne w dotyku
* doprowadza do składu i ładu moje włosy 
* można go stosować do innych szamponów, działa tak samo dobrze
** 250ml/ 25 zł w Rossmann

Zatem stwierdzam, że zakupienie szamponu to strata pieniędzy, 
natomiast odżywkę polecam jak najbardziej ! ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz