14 lutego 2016

4. Pomadka Golden Rose Velvet Matte Golden Rose

Krótko, zwięźle i na temat ;)
Ostatnio zakupiłam kilka pomadek Golden Rose Velvet Matte  
Zauważyłam, że na niektórych jest napisane iż zawierają witaminę E, a niektóre nie ?  - dlaczego nie mam pojęcia. Dla ciekawskich:  
** witamina E obok witamin A i C to najskuteczniejszy antyoksydant neutralizujący wolne rodniki. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry oraz spowalnia zmiany już występujące 
Co ciekawsze na "starej" pomadce nr 02 jest napisane, że zawiera tą witaminę, a na nowej już nie ? - nie mam pojęcia, jak to jest ..

Aplikacja jest całkiem przyjemna. Świetnie się maluje nimi usta, przy tak dobrym wyprofilowaniu. Konsystencja nie kleista, nie lepi się, nie wysusza ust- tak jak większość matujących pomadek, ale kolor 20 niestety nie spełnił moich oczekiwań, ponieważ jako jedyny z tej linii pomadek powoduje mocne wysuszenie na ustach :/ 




Na zdjęciu znajduje się od lewej nr 02, od prawej nr 19





Na zdjęciu znajduje się nr 09, 17 oraz 20




(na zdjęciu od lewej nr. 09 i 02 z prawej)



Na zdjęciu znajduje się nr. 02, 09, 17 oraz 20




Efekt bez światła oraz ze światłem:



1 komentarz:

  1. Uwielbiam pomadki z Golden Rose :) Z tej serii mam nr 18, ale wolę tę serie w kredce - nr 10 to mój ulubiony kolor na dzień :)

    OdpowiedzUsuń