30 stycznia 2016

2. Puder Essence vs Astor vs Max Factor

Pierwszym postem, który umieszczę tutaj będzie na temat pudrów:


Puder firmy Essence Pure Skin:
 Niestety jak dla mnie bardzo kiepski.
- słabo matuje
- praktycznie nie zakrywa niczego
- bardzo krótko utrzymuje się na skórze
- miałam wrażenie, że zmienia się po zastosowaniu na twarzy- jak gdyby po jakimś czasie zmieniał się w odcień pomarańczowy
-opakowanie szału nie robi, nie zawiera ani gąbki ani lusterka cena ok.15 zł


Kolejny puder to Match Perfection firmy Rimmel:
Wraz z pudrem w zestawie mamy lustereczko oraz gąbkę (którą nie polecam do stosowania, ponieważ tworzy maskę).
Sam w sobie puder jest na pewno znacznie lepszy od poprzedniego, którego wcześniej opisałam.
"Formuła lekkości i łatwego rozprowadzania z technologią Smart tone TM pozwala zręcznie dopasować się do koloru i struktury Twojej skóry. Pigmenty niebieskich szafirów uwydatniają Twój naturalny koloryt i tonację. Trwałość do 14 godzin." 
- rozprowadza się dobrze
- czy dopasowuje się do koloru skóry ? - nie do końca się z tym zgodzę. Z pewnością nie będą pasowały do osób które mają bardzo jasną karnacje, ponieważ nawet najjaśniejszy kolor będzie nie co ciemniejszy od skóry.
- trwałość 14 godzin... co to, to na pewno nie .. może 3/4 godziny
- cena ok.30 zł


Tym razem puder firmy Astor Anti Shine Mattiude:
Wydaje mi się , że kiepsko jest przystosowana gama kolorów, ponieważ albo jest jasny, aż biały lub wpada w odcień żółci/ pomarańczu. 
- matuje całkiem dobrze może do 5 godzin 
- pudełko kiepskiej jakości, bez lustereczka i bez gąbki
- nie wysusza twarzy

- cena ok. 30 zł















I oto jak dla mnie aktualne mistrzostwo firmy 
Max Factor Creme Puff Pressed Powder
Puder jest totalną rewelacją!
- długo się utrzymuje na twarzy
- ma ładny zapach
- dopasowuje się do koloru skóry
- ma dość dużą gamę kolorów, wiec nie powinno być problemu w  wybraniem dla siebie odcienia
- do pudru dołączona gąbeczka
To już moje 3 opakowanie i z pewnością kupie 4 minusem może być średnia wydajność starcza na jakieś 3/4 miesiące 
Poleciłam go swoim koleżankom i są zadowolone, tak więc chciałabym go i Wam polecić 
-cena 45 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz