24 kwietnia 2017

27. Cienie Glam Box od Digitalgirl13

Witajcie! Mam dla Was dzisiaj recenzję cieni do powiek 
Glam Box Edycja II Strefa komfortu Paleta 10 cieni do powiek  jest to Edycja limitowana. 
Mamy 10 cudownych kolorków do powiek, które w większości przypadku są cieniami iskrzącymi.
Jest to paletka cieni zaprojektowana prze youtuberkę Digitalgirl13 (Kanał poruszający tematykę makijażu i kosmetyków kolorowych.)


Pudełko jest z kartonu, ewidentnie mocniejszego. Jest dość sztywna, a sama paletka znajduje się w zabezpieczeniu. Tak jakby w drugim kartoniku.  Z przodu mamy holograficzny nadruk - przepięknie się mieni - idealne dla każdej sroki ( w tym mnie ) uwielbiam, jak coś się mieni, przykuwa wzrok :3 
Wewnątrz nie mamy lusterka.
Opakowanie jest prostokątne, cienie są okrągłe.


Przede wszystkim warto zwrócić uwagę, że są produktem Polskim oraz nie są w żaden sposób testowane na zwierzętach. To dla mnie stanowi duży +


Ponadto wśród tradycyjnych cieni są też cienie beztalkowe - co to oznacza? Są osoby które mają bardzo wrażliwe oczy i mają uczulenie na talko, po prostu podrażnia im oczy. Poza tym te cienie mają zupełnie inna formułę niż te tradycyjne, zupełnie inaczej się  rozcierają. Można je nakładać palcem lub pędzlem. Nie są to suche cienie. Można je rozcierać, jak farbkę, wiece w zwykłych cieniach ta pigmentacja się skończy dość szybko i trzeba dokładać jeśli chcemy uzyskać mocny efekt. Przy tych kolorach nie jest to konieczne, ponieważ są tak pięknie na pigmentowane, że nie jest to konieczne


Mamy Polskie nazwy cieni. 
1. Vanilia- ma taki odcień dość żółtawy
2. Karmelek- brązowy, opalony kolor, lekko połyskujacy
3. Kandyzowana pomarańcz ** cień beztalkowy rdzawy kolor, bardzo połyskujący 
4. Żurawina ** cieć beztalkowy czerwonawy kolor
5. Wiśnie w czekoladzie- matowy, super mocno napigmentowany 
6. Gorzka herbata- chłopdy kolor, ma delikatne miktroskopine drobinki, jednakże wykończenie jest matowe
7. Szare rodzynki- lekko szary, lekko fioletowy
8. Lajkra- lekko połyskujący, satyna złamana matem, cielisty kolor, kojarzy się z pewnością z rajstopami ;p 
9. Kakaowe truskawki- ma mikroskopijne złote drobinki, sam kolor brązowy, lekko matowy 
10. Błyszczyk- delikatny róż, pięknie odbija światło




Cienie to 10*1,8g
Cena standardowa to 130, 00 zł na stronie.
Oto link do paletki: http://glam-shop.pl/paleta-glambox-edycja-ii-strefa-komfortu.html


I jak ? :)
Co sądzicie ? 
Może wśród Was jest ktoś, kto już miał styczność z tą paletką, albo z jakimś innym produktem od  Digitalgirl13  ? :) 



Zapraszam na mojego insta: https://www.instagram.com/drivingmecrazyxd/ :)

49 komentarzy:

  1. Kolory są przepiękne. Wgl brawa dla Hani za tak dobrą robotę. W swoich zbiorach posiadam tylko dwa cienie od Hani. Mam nadzieję powiększyć tą kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wyjdzie paleta brązów ;) Myślę, że będzie coś ciekawego z tego ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię produkty Hani. Cienie miałam juz szanse testować i byłam bardzo zadowolona. Piękne, nasycone kolory i mocny pigment :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) Tak, to prawda.. kolory są mega nasycone ;3

      Usuń
  3. Nie używam cieni, ale kolory całkiem ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory. Aż ciężko uwierzyć, że w jednej paletce same takie piękności! Jestem zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uważam, że kolorki są przepiękne :3

      Usuń
  5. Nigdy nie mialam okazji korzystać z tych cieni. Wątpię czy sobie na nie pozwolę bo jak na moją kieszeń są trochę za drogie.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Kolory jak najbardziej w naszym guście ^^ Bardzo, ale to bardzo fajna paletka :) Wiśnie w czekoladzie - jak dla nas rewelacja! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam tego koloru, przy pierwszej pracy z tą paletką :3

      Usuń
  7. Świetna paletka a Ty masz przepiękne oczy, nic tylko malować pzdr www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejciu, jakie ładne to cienie. :) Szkoda trochę, że cena taka wysoka. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie prezentują się bardzo ładnie i słyszałam sporo pozytywnych opinii o nich :) sama jestem ciekawa palety brązów o której wspomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam, ale kolory bardzo mi się podobają. Pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna paletka. Przepiekny jej design. Najbardziej podobają mi się kolory "żurawina" i "kandyzowana pomarańcza". Zapraszam do mnie http://sandarfashion.blogspot.com/ Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również design mi się podoba. Te cienie, które Ci się podobają to są właśnie beztalkowce mają mega cudowną pigmentację :>

      Usuń
  12. Bardzo ładne kolorki, niestety nie miałam jeszcze przyjemności zapoznać się z produktami od Digitalgirl13, ale nigdy nie mówię nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hanie ogladam juz od bardzo dawna i kibicuje jej. Jeszcze nie mam rzadnego cienia z Glamshopu ale spokojnie nadrobie to :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne odcienie, piękny makijaż. Czego chcieć więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Paletka jest boska . Bardzo ci jej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna paleta, opakowanie jest takie lekkie i smaczne. Do tego kolory cudnie na pigmentowane, szkoda tylko,że większość posiada iskierki, bo osobiście wolę dawać kolor matowy jako bazowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vanilia jest kolorem bazowym, matowym ;) Ponadto to fakt, że paletka ma świetne opakowanie, myślę że wyróżnia to ją nad pozostałymi, z innych firm ;)

      Usuń
  17. Kolor błyszczyk jest idealny dla mnie 😍

    http://fabrykaurody15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O jaka przepiękna paletka !!
    Buziaki kochana,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna paletka, przepiękne kolorki! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne kolory i świetna pigmentacja, chyba wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się kilka kolorów w tej palecie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przede wszystkim bardzo ładne "opakowanie" :)
    No i kolory! Piękne! Najbardziej mi się podoba "żurawina" :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne opakowanie jak i jego zawartość bardzo podobają mi się te cienie <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie odcienie zdecydowanie w moim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te cienie:) Lubię takie ciepłe ziemiste kolory z delikatnym połyskiem. Do tego trochę matu i stylowy make up gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne kolory, zwłaszcza 4 i 5. Myślałam kiedyś nad ta paletka ale zrezygnowałam, może jeszcze się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post, a paleta super ! Jednak aktualnie jestem w trakcie szukania palety z matowymi cieniami :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolorki są cudne i takie moje :) piękna ta paleta:)

    OdpowiedzUsuń